Sim Services is uitgegroeid tot dé onafhankelijke leverancier van M2M simkaarten en dienstverlener op het gebied van Machine to Machine (M2M) en Internet of Things (IoT) communicatie. Zij bieden ondersteuning van advies tot implementatie en denkt constructief met haar klanten mee op het gebied van optimale dataoverdracht. De activiteiten van Sim Services zijn zowel gericht op de Benelux, Europa als daarbuiten.
Sim Services hecht veel waarde aan haar klanten en hun tevredenheid. Zij hebben dan ook aan MeerMerk Communicatie gevraagd om haar klanten onder de aandacht te brengen aan de hand van Case Studies. Het doel van de case studies is om in te zoomen op de activiteiten van de klant én de toegevoegde van Sim Services, met praktijkvoorbeelden, zichtbaar te maken voor potentiële klanten.
De eerste case studie hebben wij afgenomen met Mark Massier, manager Meten & Monitoring, van Ingenieursbureau Ebatech. Het bedrijf Ebatech is een door TenneT gecertificeerd meetbedrijf en onderdeel van Vattenfall. Zij meten het energieverbruik van elektriciteits-, gas- en warmtemeters bij bedrijven en instellingen door heel Nederland. Om dit snel en betrouwbaar te kunnen doen voor haar klanten maakt Ebatech gebruik van de M2M oplossing van Sim Services.
MeerMerk Communicatie heeft de case studie geschreven aan de hand van een interview op locatie. Het interview is verwerkt in een pakkende (SEO) tekst voor op de website en is grafisch vormgegeven voor social media gebruik.